6 věcí, které jsem na začátku podnikání nečekal a můžou nemile překvapit i vás

Pokud jako já strávíte několik let v zaměstnání, na začátku podnikání na volné noze se může všechno zdát jako vysvobození a procházka po růžovém obláčku. Až do chvíle, kdy zjistíte, že jste na všechno sami. Víc než...

6 kroků k propagaci své knihy na vlastní pěst

Propagace pro spoustu autorů není ani tak španělskou vesnicí, jako spíše děsivým asijským velkoměstem. Pravda je ale taková, že bez propagace své knihy autoři často zbytečně pohřbí svou snahu a jejich...

Jak prezentovat kreativní práci

Není nic lepšího, než na něčem pracovat a dodělat to do konce. Jak to ale ukázat světu? Ať už je vaším kreativním posláním cokoliv, přečtěte si, jakou formou to dostat mezi lidi ve...

Jak získat zakázky, které opravdu chcete dělat

Nejlepší je dělat takovou práci, která nás baví. Na tom se asi shodneme všichni. V kreativním podnikání je ovšem tolik směrů, kterými se vydat, že je někdy velmi snadné zapadnout do něčeho, co...

7 nástrojů, které používám ke kreativní práci

Když jsem zařizoval ateliér, měl jsem dvě střízlivá kritéria: nechtěl jsem megalomansky investovat statisíce do techniky, ale taky jsem nechtěl všechen ten dyzajn střílet od boku s pravěkými nástroji. Měl jsem to...

Balíček mých štětců pro digital painting

Jasně, štětce nejsou zdaleka všechno. Stejně jako za michelinskou hvězdu šéfkuchaře nemůžou super hrnce a fotografa z vás neudělá zrcadlovka za sto tisíc. Vždycky mě ale bavilo zkoušet štětce a postupy oblíbených ilustrátorů, sledoval jsem...